شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم استارت رسمی المپیک پاریس ۲۰۲۴ از فردا (جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳) رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید تاریخ و ساعت بازی تیم‌های فوتسال فرش آرا و سن ایچ (جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳) | نبرد هم‌پله‌ها اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! علیرضا رضایی: از اعتبار کشتی خراسان دفاع می‌کنیم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

هیجان در جزیره | جدال صدرنشین با چکش‌ها در پریمیرلیگ

  • کد خبر: ۱۵۹۱۲۰
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
هیجان در جزیره | جدال صدرنشین با چکش‌ها در پریمیرلیگ
هفته سی‌ویکم لیگ‌برتر فوتبال انگلیس امروز با ۳ دیدار حساس دنبال می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ توپچی‌های لندن فقط هشت گام دیگر با تکرار قهرمانی در لیگ‌برتر پس از نزدیک به دو دهه فاصله دارند و امشب برای برداشتن یک گام دیگر، در خانه وستهام به میدان خواهند رفت. منچستریونایتد هم برای ماندن در رقابت با نیوکاسل در کسب رده سوم جدول، برابر ناتینگهام‌فارست صف‌آرایی خواهد کرد. در آخرین بازی این هفته لیگ‌برتر هم فرداشب شاگردان یورگن کلوپ در لیورپول مهمان لیدزیونایتد خواهند بود.

امید آرسنال به حفظ فاصله

آمار فوق‌العاده توپچی‌ها در بازی‌های خارج از خانه این فصل را شاید بتوان نقطه قوت این تیم و علت مطرح‌شدن آن‌ها به‌عنوان اصلی‌ترین مدعی قهرمانی دانست. شاگردان آرتتا با کسب یازده پیروزی خارج از خانه تا اینجای فصل به‌دنبال شکستن رکورد چهارده پیروزی این باشگاه در فصل ۲۰۰۲-۲۰۰۱ هستند. آرسنال با کسب بیشترین امتیاز (۳۵)، بیشترین گل زده (۳۰ گل) و کمترین گل خورده (۱۱ گل) بهترین رکورد را در میان همه تیم‌های لیگ‌برتر دارد. آرسنال همچنین با کسب ۹ پیروزی از ۱۰ دیدار قبلی‌اش در این فصل در دربی‌های لندن، فقط در دیدار خانگی مقابل برنتفورد موفق به کسب پیروزی نشده است.

عملکرد خط حمله وستهام زیر نظر دیوید مویس تا اینجای کار باعث شده است چکش‌ها با ۲۷ گل زده صاحب یکی از بدترین خطوط حمله امسال لیگ‌برتر باشند. رکورد فاجعه‌بار وستهام در رویارویی با همشهری نامدارش، احتمال یک پیروزی دیگر برای توپچی‌ها در مسیر قهرمانی را می‌دهد. آرسنال در ۲۶ سفر قبلی‌اش به ورزشگاه همسایه، فقط سه‌بار طعم شکست را چشیده و در ۲۹ دیدار قبلی مقابل این تیم در لیگ‌برتر آمار ۲۲ پیروزی، دو شکست و پنج تساوی داشته است.

منچستریونایتد، به‌یاد پیروزی با ۸ گل

شیاطین سرخ درحالی این هفته میهمان ناتینگهام‌فارست خواهند بود که آخرین دیدار خارج از خانه آن‌ها مقابل این تیم با خاطره خوب پیروزی پرگل ۸ بر ۱ و به‌ثمررساندن چهار گل توسط اوله‌گونار سولسشائر تعویضی همراه بود. فارست در ۹ دیدار گذشته‌اش موفق به کسب پیروزی نشده و در ۲۳ بازی این فصلش در بازی‌هایی که دروازه آن‌ها باز شده، پیروز از میدان خارج نشده است و همه شش پیروزی آن‌ها در این فصل با کلین‌شیت همراه بوده است.

شاگردان تنهاخ با وجود فرم خوب بازی‌های خانگی‌شان در اولدترافورد، وضعیت مطلوبی در بازی‌های خارج از خانه نداشته‌اند و سه بازی از چهار بازی خارج از خانه گذشته‌شان را به حریفان واگذار کرده‌اند. همچنین، آن‌ها با دریافت ۲۹ گل در چهارده دیدار خارج از خانه خود، تا اینجا فقط یک گل با بدترین رکوردشان در سال ۱۹۷۹ فاصله دارند، اما باتوجه‌به رکورد صددرصد پیروزی شیاطین در ۹ بازی اخیر و به‌ثمررساندن دست‌کم سه گل در شش دیدار گذشته مقابل رقیب پرافتخارشان، فارستی‌ها احتمالا به امتیازات حساس این دیدار برای بقا امید چندانی نخواهند داشت.

کلوپ و تیم پرنوسان این فصلش

سفید‌های دوست‌داشتنی لیدز که این فصل را هم در انتهای جدول و در جنگ بقا در لیگ‌برتر سپری می‌کنند، با قبول شکست سنگین در بازی گذشته مقابل کریستال‌پالاس فقط دو امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند. لیدزیونایتد که یکی از هفت پیروزی‌اش در این فصل را در دیدار رفت و در آنفیلد، مقابل حریف نامدارش به‌دست آورده، امیدوار است با پیروزی دوباره در این دیدار پس از ۲۲ سال قرمز‌های بندر لیورپول را در یک فصل دوبار ببرد.

لیورپول، اما در پنج دیدار قبلی‌اش در الندرود هیچ‌گاه بازنده میدان نبوده و آخرین شکست آن‌ها در این ورزشگاه به دیدار خاطره‌انگیز سال ۲۰۰۰ و چهار گل مارک ویدوکا در جریان شکست ۴ بر ۳ این تیم بازمی‌گردد. آمار ضعیف شاگردان کلوپ در دیدار‌های خارج از خانه این فصل که موفق به کسب فقط سیزده امتیاز از پانزده بازی خود شده‌اند، بدترین میانگین امتیاز‌گیری این تیم از فصل ۱۹۹۳-۱۹۹۲ است و آن‌ها امیدوار به کسب پیروزی در چهار دیدار باقی‌مانده‌شان تا پایان فصل هستند.

محمد صلاح، تنها ستاره این روز‌های آسمان لیورپول که سابقه هفت‌بار گل‌زنی مقابل لیدز را در کارنامه دارد، امید اول هواداران قرمز‌ها برای پایان‌دادن به پنج بازی پی‌درپی بدون پیروزی تیم پرنوسان یورگن کلوپ است. در سوی مقابل، لیدزیونایتد که با دریافت ۵۴ گل، دومین خط دفاع ضعیف این فصل لیگ‌برتر را در اختیار دارد و در سه بازی گذشته‌اش ۱۰ بار دروازه‌اش را باز شده دیده، روی کاغذ شانس چندانی برای کسب امتیاز از این دیدار سخت ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->